Goedenavond,
Bij het maken van een AV zijn op een gegeven moment alle beelden in het beeldspoor gefixeerd. Dat geldt ook voor de muziek in het audiospoor. Ook het verzetten naar een ander spoor wil niet.
Hoe kan ik e.e.a. deblokkeren?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Met vr.gr.
P. Poorter
fixatie van beelden
- Cuno Wegman
- Berichten: 730
- Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
- Contacteer:
Re: fixatie van beelden
Hallo Pieter,
Het lijkt op een bekend probleem: twee objecten hebben zich "verhaakt". Je geeft niet aan welke versie van Wings/Wings Platinum je gebruikt, want bij de nieuwste versie zou dit eigenlijk niet meer voor moeten komen.
Het vinden van de locatie waar de fout zit, is eenvoudig:
- kies in het menu Extra - Project controleren (of druk op toetscombinatie Ctrl+T)
De locator springt dan naar de positie waar de fout zit.
Soms is de fout niet direct zichtbaar, bijvoorbeeld een object dat zo kort duurt, dat het alleen zichtbaar is bij maximaal inzoomen van de tijdlijn.
Blijf deze opdracht herhalen tot de locator niet meer verspringt, dan zijn er geen fouten meer gevonden en zouden alle blokkades verholpen moeten zijn.
Het lijkt op een bekend probleem: twee objecten hebben zich "verhaakt". Je geeft niet aan welke versie van Wings/Wings Platinum je gebruikt, want bij de nieuwste versie zou dit eigenlijk niet meer voor moeten komen.
Het vinden van de locatie waar de fout zit, is eenvoudig:
- kies in het menu Extra - Project controleren (of druk op toetscombinatie Ctrl+T)
De locator springt dan naar de positie waar de fout zit.
Soms is de fout niet direct zichtbaar, bijvoorbeeld een object dat zo kort duurt, dat het alleen zichtbaar is bij maximaal inzoomen van de tijdlijn.
Blijf deze opdracht herhalen tot de locator niet meer verspringt, dan zijn er geen fouten meer gevonden en zouden alle blokkades verholpen moeten zijn.
AVé,
Cuno
Cuno
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: ma 20 nov 2017, 11:39
Re: fixatie van beelden
Dag Cuno,
Bedankt voor je snelle beantwoording. Probleem opgelost!
Met vr.gr.
Pieter.
Bedankt voor je snelle beantwoording. Probleem opgelost!
Met vr.gr.
Pieter.