sprong markering

Plaats reactie
Paul Kelbling
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 06 jan 2014, 11:22

sprong markering

Bericht door Paul Kelbling » zo 04 okt 2015, 18:39

Hallo leden!

Ik maak een bedrijfspresentatie. Aan het einde een 'sprong-markering' geplaatst, zodat de presentatie opnieuw kan starten.
Hij verspringt inderdaad naar het begin van de serie, maar start niet opnieuw op. Dat is wat ik graag zou willen; een continue doorloop van de presentatie.
Wie weet de oplossing?
Groet,
Paul

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 697
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: sprong markering

Bericht door Cuno Wegman » zo 04 okt 2015, 20:01

Hallo Paul,

Ik heb een paar testjest uitgevoerd, maar bij mij loopt een serie met sprong (naar het begin) aan het einde van een serie zonder problemen door in een eeuwige lus.

Welke versie van WP gebruik je (3, 4, 5) en welke licentie gebruik je (basic, starter, advanced of pro)?
Met deze gegevens kan ik gerichter testen en zoeken naar de oorzaak.
AVé,
Cuno

Paul Kelbling
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 06 jan 2014, 11:22

Re: sprong markering

Bericht door Paul Kelbling » zo 04 okt 2015, 20:25

Hallo Cuno,

Dank voor je snelle reactie!
Ik heb de 5.11 Advanced versie

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 697
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: sprong markering

Bericht door Cuno Wegman » zo 04 okt 2015, 21:25

Hallo Paul,

Ik heb mijn versie van WP (ook 5.11) ingesteld op Advanced (in mijn rol als ondersteuner kan ik dat) en geprobeerd het door jou beschreven verschijnsel te reproduceren. Dat lukt mij niet: bij alle pogingen bleef de serie keurig in een lus doorlopen.
Zowel in de tijdlijn als in een exe.

Staat er niet toevallig een pauze-marker in de serie (mogelijk optisch overdekt door een positiemarkering)?

Desgewenst kun je het showbestand (het .w5-bestand) per mail naar mij toe sturen voor nader onderzoek.
AVé,
Cuno

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 697
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: sprong markering

Bericht door Cuno Wegman » di 06 okt 2015, 21:04

Ik heb van Paul intussen zijn showbestand ontvangen. Het probleem doet zich bij mij niet voor.

Aanvullende informatie uit de mail van Paul:
Op WP is er geen probleem. Echter wanneer ik uitvoer met H.264 blijft de serie na een keer afgespeeld te hebben staan.
Ra,ra?
Het meest vreemde is dat ik dit al een paar jaar doe ZONDER problemen. Nu echter lukt het niet.
Deze mail leverde dus aanvullende informatie die niet bij de oorspronkelijke vraag was vermeld: het gaat hier niet om weergave vanuit de tijdlijn of een exe-presentatie, maar om een videobestand.

Binnen een videobestand bestaan geen markers, dus ook geen sprong terug naar het begin.

Het (voortdurend) herhalen van de weergave van een videobestand moet dan worden ingesteld in het programma waarmee de video wordt weergegeven (repeat-stand).

Het feit dat het voorheen wel zo gerwekt heeft, is geen gevolg van veranderingen of fouten binnen WP, maar van een ander afspeelprogramma of andere instellingen daarvan.
AVé,
Cuno

Plaats reactie