samsung S21 video omzetten naar audio in Wings 7.3.1
-
samsung S21 video omzetten naar audio in Wings 7.3.1
In Wings 7.3.1 probeer ik MP4 files gemaakt met Samsung S21 om te zetten naar audio, door de video te slepen van de media pool naar het audio kanaal, maar dat werkt niet, en ik krijg dan als reactie "unable to render file "20241125_142136.mp4".Hoe kan ik dit oplossen???
- Cuno Wegman
- Contacteer:
Re: samsung S21 video omzetten naar audio in Wings 7.3.1
Hallo Hugo,
Het audio-deel van een videobestand kan op vele manier vormgegeven zijn (audio-codering). Er zijn veel video's met meerkanaals geluid (surround sound, AC3, ...). Daar kan Wings 7 niet mee overweg.
Wings 7 kan alleen met stereo-geluid overweg (meestal AAC of MP3 codering).
Met het gratis programma Handbrake kun je videobestanden, zowel voor beeld als geluid, laten herberekenen. En zo omzetten naar een variant die je wel compleet in Wings 7 kunt verwerken.
Het audio-deel van een videobestand kan op vele manier vormgegeven zijn (audio-codering). Er zijn veel video's met meerkanaals geluid (surround sound, AC3, ...). Daar kan Wings 7 niet mee overweg.
Wings 7 kan alleen met stereo-geluid overweg (meestal AAC of MP3 codering).
Met het gratis programma Handbrake kun je videobestanden, zowel voor beeld als geluid, laten herberekenen. En zo omzetten naar een variant die je wel compleet in Wings 7 kunt verwerken.
AVé,
Cuno
Cuno