Op mijn Mac met WingsX Pro zie ik bij opties-plugins wel de hele lijst staan, maar als ik een audio bestand in de tijdlijn selecteer dan blijft het linkerveld bij PLUG-INS maagdelijk leeg.
Rechtsklikken geeft geen reactie, bij opties-plugins kiezen voor zoeken naar nieuwe Plugins geeft ook geen resultaat...
Wat gaat er hier fout? In Audacity zijn de plug-ins wel allemaal aanwezig en bruikbaar...
Audio Plug-ins
-
- Contacteer:
- Cuno Wegman
- Contacteer:
Re: Audio Plug-ins
Hallo Jaap,
In Wings X is één ding, in vergelijking met Wing 7 of eerder, in ieder geval (nog) niet veranderd: audio-plugins worden toegepast op sporen, niet op (geluids)objecten.
Je moet dus eerst een spoor selecteren (spoorkop aanklikken), dan verschijnen in het tabblad Audio-plugins de spoornaam en een knop met een plus-teken waarmee je effecten kunt toevoegen.
In Wings X is één ding, in vergelijking met Wing 7 of eerder, in ieder geval (nog) niet veranderd: audio-plugins worden toegepast op sporen, niet op (geluids)objecten.
Je moet dus eerst een spoor selecteren (spoorkop aanklikken), dan verschijnen in het tabblad Audio-plugins de spoornaam en een knop met een plus-teken waarmee je effecten kunt toevoegen.
AVé,
Cuno
Cuno
-
- Contacteer:
Dank je wel voor je snelle reactie, ik ga er mee aan de slag (per spoor)!
- Cuno Wegman
- Contacteer:
De echo van 20:14 heeft een vertraging van 10 seconden en vertrekt van spoor 4...
AVé,
Cuno
Cuno